قشلاق بسیار زیبای ماهور میلاتون
قشقایی
باتان اولدوز

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

موسی
ساعت3:45---5 اسفند 1392
سلام.....

موسی
ساعت4:03---4 اسفند 1392
سلام...ات چمه...دفک ...قره قویین...خورده ماهور....زنگله گچه...اتشگیر ..واقعا فراموش نشدنی است.....

موسی
ساعت4:03---1 اسفند 1392
سلام...شصت وشاهد هر دو دعوایی بزرگی می کنند ....پس چرا انگشت کوچک لایق انگشتر است.........با تشکر از برنامه خوب وزیبایت

موسی
ساعت8:47---28 بهمن 1392
سلام......

موسی
ساعت16:36---27 بهمن 1392
سلام..از زحمات دوست گرامی سپاس قدردانی را دارم....عاقبت خاک میشود حسن جمال من وتو...خوب و بد می گذرد وای به حال من وتو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

من از طایفه ی کشکولی بزرگ٬تیره ی دیزجانی .ایلم و به دنبال ان طایفه ام را دوست دارم و به انها افتخار می کنم.قشقایی بوده ام٬قشقایی هستم و قشقایی خواهم ماند.تحصیلات ابتدایی را در چادر عشایری گذرانده و به دنبال ان راهنمایی را در شبانه روزی شهید بهشتی شیراز و دبیرستان را در شبانه روزی شهدای عشایر کازرون در رشته ریاضی به اتمام رساندم.مقطع کارشناسی را در دانشگاه ازاد استهبان در رشته عمران گذرانده و هم اکنون در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان٬مقطع کارشناسی ارشد در گرایش مهندسی اب مشغول به تحصیل میباشم.این وبلاگ را به همراه دوستم٬محمد نادری کله لو از طایفه شش بلوکی ساخته و امید هست که ...
نويسندگان